Kändisar

Hellorumpnissar&rumpnissor :D , Sara ja o mamma va i stan efter skolan. Köpte jacka, en brun fjällräven 4999:- Leta typ 1år :O Aja sen skulle pappi hämta mammi o typ åka te bauhaus. o då skulle ja o sara åka hem o sen var de typ premiär av filmen 2012 så vi typ stanna lite för vi trodde de skulle komma kändisar o de gjorde de, fett många vi såg o tog kort me: Arne Waise (typ han som sa nu ska vi se kalleanka och hanns vänner på julafton förut), Shire (Från mtv) Blondinbella, Danny, Marcus Fagerwall (typ va me i idol) , han som skriver bertböckerna , nån i nån svensk film,
bilder.
    

a. Sara&Shire b. Jag&Blondinbella c.Marcus Fagerwall&Sara d.Sara&Danny

Dom andra tog vi nt bild på. När jag kom hem såg jag på Kenzas blogg att hon skulle dit, var där typ 10 minuter efter oss. Typiskt, ville se henne ! Aja, de blev en del endå !

Jusste , ja köpte ju en brun fjällräven o jag va inte säker om jag skulle köpa brun el blå. Nu köpte jag brun men har nt tagit bort lapparna så jag kan byta te blå om jag vill. Nu den stora frågan.
Ska jag behålla den bruna el byta te den blåa ?
Just nu känns det som ja ska ha kvar den bruna. Men va tkr ni?

puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0